Vásárlói információk

Ingyenes kiszállítás az egész ország területére 20.000- Forint kosár érték felett.
Rendelésedet 1 munkanap alatt kézhezveheted, biztonságos precíz csomagolás.

Fizetés

Áruházunkban lehetőség van banki átutalással , bankkártyával (Barion),és utánvétellel történő fizetésre is. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének. Banki átutalásnál kérjük a megjegyzés rovatba NEVET , RENDELÉS SZÁMOT feltüntetni szíveskedjenek !

Bankszámlaszám:
Kőszegi Eszter
11773425-04216087-00000000
OTP Bank Nyrt.
SWIFT (BIC): OTPVHUHB

Szállítás

INGYENES SZÁLLÍTÁS 20000 Ft FELLETT MAGYARORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN!

Csomagjainkat a GLS futár szolgállattal jutatjuk el Önökhöz!
Választhatnak előre utalást vagy utánvételes fizetést is.
A csomag kézbesítésének ideje 1 MUNKANAP.
Kiszállítás elött a GLS futár szolgálat a csomagfeladás napján a megadott e-mail címre értesítő üzenetet küld a következő munkanap reggel küld egy második üzenetet is melyben megjelöli a kiszállítás pontos idejét egy óra időintervalumra pontosan!

A GLS futárszolgálat cégadatai:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
info@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
Közösségi adószám: HU12369410

A GLS futárszolgálatnál van lehetőség telefonos értesítést kérni kiszállítás előtt!
Kérjük, hogy a szállítással kapcsolatos kéréseiket vagy fontos információkat a rendelés leadásakor a “megjegyzés” rovatba szíveskedjenek feltüntetni!

Előre utalás esetén: 1390 Ft.
Utánvételes szállítás esetén: 1790 Ft.

FONTOS !

Amennyiben az ” előre utalást ” választotta a szállítási lehetőségek közül, a szállításra vonatkozó 3-4 munkanapot onnantól kell számítani, hogy a számlánkra az átutalt összeg beérkezett! Az vételár átutalását 5 munkanapig várjuk!

A szállítás közben megsérült csomagot legkésőbb a kézhezvételtől számított 24 órán belül szíveskedjenek jelezni kell felénk!

Amennyiben a sérülés a csomagon már felbontás előtt is látható, a futárral készíttessenek a sérülésről jegyzőkönyvet! A reklamáció benyujtására kevés idő áll rendelkezésre a csomag átvételét követően, ezért kérjük, hogy a jegyzőkönyv elkészítése mielőbb történjen meg!

Ha sérült csomagot vesznek át, haladéktalanul vegyék fel velünk a kapcsolatot!
Késedelmes bejelentés esetén, a kártalanítás nehézkessé és adott esetben akár lehetetlenné is vállhat!